Bestelling

Hoe kan ik artikelen terugsturen?

***Onze retourtermijn is tijdelijk verlengd tot 31 dagen*** Je kunt artikelen in originele staat binnen 14 dagen na levering retourneren. Het retouretiket Lees meer...

Hoe lang bedraagt de levertijd?

  De artikelen die je hebt besteld, worden aan het einde van de verkoopactie bij onze leverancier aangevraagd. Na aankomst in ons logistiek centrum Lees meer...

Hoe kan ik mijn bestelling of een artikel annuleren?

Heb je een verkeerd artikel besteld of ben je van gedachten veranderd? Zolang je bestelling nog niet in ons magazijn is verpakt, kun je deze in je account Lees meer...

Helaas heb ik een verkeerd artikel besteld (maat, kleur). Is het mogelijk om goederen om te ruilen of opnieuw te bestellen?

Zalando Lounge heeft geen vast assortiment. In plaats daarvan bestellen we aan het einde van een verkoopactie alleen de door onze klanten bestelde Lees meer...

Ik ben niet tevreden met een besteld artikel en wil een klacht indienen. Hoe nu te handelen?

Is je bestelde artikel beschadigd of defect aangekomen? Het spijt ons! Neem in dat geval contact op met onze klantenservice voordat je het artikel Lees meer...

Hoe controleer ik de status van mijn bezorging?

Zodra je bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, sturen wij je een e-mail met een PostNL tracking link. De tracking link wordt actief op het moment Lees meer...

Is het mogelijk om het afleveradres te wijzigen van een bestelling die al geplaatst is?

Zodra je je bestelling hebt afgerond en bevestigd, kunnen wij vanwege technische redenen helaas geen wijzigingen meer doorvoeren. Dit betreft zowel het Lees meer...

Mijn gewenste artikel is uitverkocht of tijdelijk gereserveerd, wat nu?

Als een artikel tijdelijk gereserveerd is, betekent dit dat alle beschikbare artikelen zich momenteel in de winkelmanden van andere klanten bevinden. Als Lees meer...

Wat is de garantieperiode voor artikelen gekocht op Zalando Lounge?

  Op alle producten die je bij ons hebt besteld, geldt een wettelijke garantieperiode van twee jaar. Deze twee jaar gaan in op het moment dat je je Lees meer...

Hoe kan ik er zeker van zijn dat mijn bestelling juist geplaatst is?

Kort nadat je je bestelling hebt afgerond, ontvang je van ons een e-mail met daarin de bevestiging en je bestelnummer. In je account kun je altijd de Lees meer...

Ik was vergeten mijn kortingscode in te lossen tijdens het bestelproces. Is het mogelijk om een voucher in te wisselen nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Vanwege technische redenen is het helaas niet mogelijk een kortingscode in te wisselen of te verwerken nadat een bestelling is geplaatst. Als je voucher Lees meer...

Wat te doen indien ik een beschadigd pakket ontvang?

Als je pakket beschadigd is aangekomen, willen we je vragen een korte beschrijving van de schade en 3 tot 5 foto's te sturen die duidelijk het Lees meer...

Mijn bestelling is al geplaatst maar ik wil nog een item toevoegen. Is dit mogelijk?

  Vanwege technische redenen zijn we helaas niet in staat om wijzigingen aan te brengen in een reeds geplaatste bestelling. Als je merkt dat er iets Lees meer...

Waarom is er een tijdslimiet voor het voltooien van een transactie?

Onze verkoopacties zijn gelimiteerd, zowel qua tijd als in het aantal beschikbare artikelen. We willen echter alle leden van Zalando Lounge de kans geven Lees meer...

Kunnen artikelen uit een bestelling afzonderlijk van elkaar worden verzonden?

  Vanwege technische en logistieke redenen zijn wij helaas niet in staat om artikelen uit een bestelling apart te verzenden. Je hebt een bestelling Lees meer...

Is het mogelijk om twee (of meer) bestellingen voor verzending te combineren, om verzendkosten te besparen?

Vanwege logistieke en boekhoudkundige redenen is het helaas niet mogelijk om meerdere bestellingen samen te voegen. Lees meer...

Hoe verloopt het bestelproces?

Bekijk onze aanbiedingen en kies je favoriete producten. Onze foto's, beschrijvingen en maattabel zullen je helpen om de juiste maat te kiezen. Lees meer...