Verzending

Actuele wijzigingen als gevolg van het coronavirus

Onze bedrijfsvoering verloopt zoals gewoonlijk en we doen ons uiterste best om de beloofde leverdata na te komen. Vanwege de huidige omstandigheden Lees meer...

Hoe lang bedraagt de levertijd?

  De artikelen die je hebt besteld, worden aan het einde van de verkoopactie bij onze leverancier aangevraagd. Na aankomst in ons logistiek centrum Lees meer...

Hoeveel bedragen de verzendkosten bij Zalando Lounge?

Bij Zalando Lounge zijn de standaard verzendkosten € 5,90 per bestelling, ongeacht hoeveel artikelen je bestelt. De verzendkosten dekken de kosten Lees meer...

Hoe controleer ik de status van mijn bezorging?

Zodra je bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, sturen wij je een e-mail met een PostNL tracking link. De tracking link wordt actief op het moment Lees meer...

Is het mogelijk om het afleveradres te wijzigen van een bestelling die al geplaatst is?

Zodra je je bestelling hebt afgerond en bevestigd, kunnen wij vanwege technische redenen helaas geen wijzigingen meer doorvoeren. Dit betreft zowel het Lees meer...

Wat als ik niet thuis ben als de postbode mijn pakket komt afleveren?

Niet thuis? Geen probleem! Als je niet thuis bent, probeert PostNL het pakket te bezorgen bij de buren. Lukt dit niet, dan wordt je pakket op een PostNL- Lees meer...

Wat te doen indien ik een beschadigd pakket ontvang?

Als je pakket beschadigd is aangekomen, willen we je vragen een korte beschrijving van de schade en 3 tot 5 foto's te sturen die duidelijk het Lees meer...

Ik ben geregistreerd bij Zalando Lounge in Nederland, maar wil mijn bestelling bezorgd hebben in een ander land. Is dit mogelijk?

Als je in Nederland bent geregistreerd, maar je wil je bestelling laten afleveren op een buitenlands adres, dien je de bestelling te plaatsen op de Lees meer...

Wie levert mijn pakket?

Zalando Lounge bestellingen worden in Nederland geleverd door PostNL.     Lees meer...

Is het mogelijk om de levertijd voor mijn bestelling te verkorten?

Helaas kunnen we niet voor alle artikelen op onze website een verkorte leveringstijd aanbieden. Deze leveringsoptie is alleen beschikbaar voor bepaalde Lees meer...

Kunnen artikelen uit een bestelling afzonderlijk van elkaar worden verzonden?

  Vanwege technische en logistieke redenen zijn wij helaas niet in staat om artikelen uit een bestelling apart te verzenden. Je hebt een bestelling Lees meer...

Is het mogelijk om twee (of meer) bestellingen voor verzending te combineren, om verzendkosten te besparen?

Vanwege logistieke en boekhoudkundige redenen is het helaas niet mogelijk om meerdere bestellingen samen te voegen. Lees meer...

Worden alle artikelen van mijn bestelling in één pakket verstuurd?

Over het algemeen kunnen bijna alle artikelen in één pakket worden verstuurd. Bij acties met koffers of zitzakken worden de artikelen wegens Lees meer...